اسلایدر

هاینکس: چلسی شایسته قهرمانی بود/آنها باید دی متئو را حفظ کند
هواداران چلسی

دی متئو فصل را به عنوان کمک آندره ویلاس بواس آغاز کرد اما بعد از اخراج او به عنوان سرمربی موقت، هدایت آبی ها را برعهده گرفت و آنها را به اولین قهرمانی شان در چمپیونزلیگ رساند.

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از شکست تیمش مقابل چلسی در فینال لیگ قهرمانان، از رومن آبراموویچ خواست تا روبرتو دی متئو را حفظ کند.

دی متئو فصل را به عنوان کمک آندره ویلاس بواس آغاز کرد اما بعد از اخراج او به عنوان سرمربی موقت، هدایت آبی ها را برعهده گرفت و آنها را به اولین قهرمانی شان در چمپیونزلیگ رساند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من به چلسی به خاطر این پیروزی تبریک می گویم. اگر می خواهید چیزی در مورد دی متئو بگویم، می گویم که چلسی باید قرارداد او برای سه سال دیگر تمدید کند."

 

سرمربی باواریایی ها همچنین تایید کرد که آبی ها شایسته قهرمانی بودند و شاگردانش را به خاطر استفاده نکردن از موقعیت های شان مورد انتقاد قرار داد.

بایرنی ها در جریان بازی توسط توماس مولر به گل رسیدند اما نتوانستند برتری شان را حفظ کنند و در فاصله دو دقیقه مانده به پایان بازی گل تساوی را دریافت کردند.

سپس در وقت های اضافه آنها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که روبن آن را از دست داد و در نهایت در ضربات پنالتی هم از حریف پیش افتادند اما در نهایت بازی را واگذار کردند.

" فکر می کنم باید بگویم که بازی خوبی انجام دادیم اما کمی بدشانس بودیم.

بازیکنان ما در سراسر بازی با روحیه خوبی بازی کردند و دیدیم که چه نمایشی ارائه دادند. ما از ابتدا حمله کردیم و به حریف فرصت پاسخ ندادیم.

چلسی به خوبی دفاع کرد اما ما از موقعیت های زیادمان استفاده نکردیم و متاسفانه پنالتی مان را از دست دادیم. همچنین برتری 1-0 مان را هم از دست دادیم. چلسی شایسته قهرمانی بود."

این سومین عنوان نایب قهرمانی بایرن در رقابت های این فصل بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری